Koka kola och titta på film

Åh hej! jag är hos Malin idag och vi har tittat på grinchen-julen är stulen,heheh.den är söt, och föresten skulle man ju vilja att de skulle vara så fint och mycket pynt här i sveg :k och så ser vi på jurassic park det är helt galet,den är gjord 1997 och ändå ser dinusarierna så verkliga ut. Malin klagar på att jag tycker synd om dem,och det är lite dumt(att jag tycker  synd om dem)Iallafall står malin och kokar kåla till oss två,det är fint.vi lyssnar på jul musik och det är världens jul mys.Nu ska jag hjälpa Malin.Solong!P.S.min fin fina mustach tröja jag fick av anna-klara(<3) i födelsedagspresent,samt malins finaste pippi mugg.D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0