The world according to Pablo.


Anna-klara var söndags fin.

Ja kände mig ochkså söndags fin.

I hennes byxdress hon hittade i hennes mammas garderob.

Idag på bilden tittade jag i en bok full med gammla posters jag ville bara slita ut dem allihop.

Jag svimmar.

Jag kände mig fin idag med hemsydd kjol och en blus jag fick låna av Anna-Klara.

Okej. I lördags hade jag jätte trevligt med Anna-Klara och Emma, vi pratade om allt man kan tänka sig och det var kul! den kvällen tittade vi på film, det blev kick-ass men den var repig, det var tur att Anna-klara hade tittat på REA när hon var liten för där fick hon lära sig att man skulle tvätta skivan med tandkräm då funkade de fint tills ungefär mitten på filmen för då stannade den helt. Då ville jag sova men inte dem, Jag somnade och Emma försökte mata mig med polkagrisar.
På söndagen åkte Emma hen ganska tidigt och jag och Anna-klara gjorde oss i ordning för att sedan åka till pingstkyrkan och spela upp en kortkortkort liten monolog om händer, vi fick fika och det var hur mysigt som helst!
Måndagen var som alla andra måndagar och på kvällen blev det ungdomsgrupp med film vi tittde på Cry Baby, det var jag, Malin, Marlene och Peter. det var fint!
Idag, Tisdag var också en vanlig dag men jag kände mig lite mer uppklädd än vanligt. På kvällen blev det spinning och då känner man sig alltid lite extra duktig.
Nu ska jag gå och sova i min varma säng och lyssna på hur stormen ryter utanför.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0