Huvudstaden♥

En lördagsmorgon tog jag och Anna-klara tåget mor stockholm.
Gif Created on Make A Gif
Tåg.

Vi fick bo med Anna-klaras faster och kusiner, och Jösses så mycket fint det fanns att titta på!


På söndagen hade vi ingenting att göra så vi åkte in till stockholmstad och shoppade lite.

Vi gick bland annat till beyond retro. Man dör när man kommer in dit, jag tror jag ska flytta in där.

En rörig bild i beyond retros provrum på en fin byxdress som fick följa med hem!
Nästa dag var det dags för intagningsprovet på kulturama och fy va nervösa vi var.
Det gick nog ganska bra ändå fast när jag sa att jag kom från härjedalen frågade han om jag åkte skoter. :o
Vi blev klara ganska snabbt och vi fick fara hem, men innan vi kom innanför dörren gick vi igen för att träffa fina Ninia <3 När vi kom hem tittade vi på totoro och levande slottet och några av de andra Miyazaki filmerna ♥
Vi tog och så en liten promenad med sixten. deras lilla pudel.
så här jätte kvälllsfint var det!

Men så nästa dag skulle vi åka hem igen, då var det inte lika kul :(

Men resan blev ändå jätte mysig och vi skrev en lista över vad ci skulle göra i sommar, Jag tror ci längtar efter den. Mycket.
På bussen efter tåget lyssnade i på musik och sjöng, högt. vi skrattade och hade jätte seriösa samtal. Hah<3 Anna-Klara <3



Kommentarer
Postat av: anna klara

fina bilder, fina du.<3

2011-03-30 @ 23:06:28
Postat av: Emelie

Så fina bilder!

2011-07-26 @ 10:38:17
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0