Torsdag Fredag Lördag.

Nu var det dags för att till inlägg, det var ett tag sen,Jag börjar i torsdags.
På torsdags morgon blev det lyx frukost på det finaste caféet!Varmchoklad med fralla :)

På hemkunskapen senare den dagen hittade jag en jätte fin burk i skafferiet c:

Vi gjorde sylt!
Fredagen hände inte mycket förutom att jag hade migrän och inte var på skolan.  Jag kollade på Amelie från   montmartre och åt glassbåtar istället.
Världense bästa film någonsin.♥♥♥
Idag. Lördag

Idag var det städning på gång! dagen till ära hade jag en klut(?) :)

Sen tittade jag på Amelie igen, Haha. det var nog inget mer som hade hänt.
Ursäkta för det tråkiga inlägget, Jag har inte någon fantasi :) men kolla min "andra" blogg, jag gjorde den förut, Jag visste inte om jag skulle Ha blogg.se eller Devote.se den heter iallafall : http://afternoontea.devote.se/
Puss och kram summbanan!

Kommentarer
Postat av: amanda

Amélie är underbar. och vad stilig du såg ut

2011-04-13 @ 18:29:44
URL: http://iblandipolaroid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0