Håkan Hellström

Foto: Gry!
Jag fick inte någon vettig bild på hela dagen.
Vi stod ute och frös i 123456789 timmar, men det var värt det, de två sista timmarna ute var hemskt kalla och det kändes som att jag var tvungen att amputera fötterna efter åt : ( Men när vi kom in var det bara underbart och det var värt alla de där kalla timmarna! Jag Kunde inte sluta le. Jag nuddade håkan flera hånger åh så fint<3
Simon gittaristen. Han hade ögonkontakt med oss och log hela tiden <3 det var fint då var jag glad! Det bästa man kan någonsin göra är att gå på Håkan hellström konsert<3 Det är tokigt att man kan kan älska någon så mycket fast man inte ens känner den. <3 Nu får Håkan vila tills den 25.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Fina själ.

2011-06-15 @ 08:10:20
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0