Senaste tiden...


Åkte till en stad för att köpa en mustach
.
Fotograferat Jean-Pierre och Beppe, och försökt fotografera med den där gamla polaroidkameran men bilderna blev lite dumma.

Åkt nedrigt mycket spark i den fina vår solen.

Träffat min bror och hans teater grupp! det var jätte kul! deras föreställning handlade om internet.

Och ätit en semla

och lite annat gott.
Och den senaste tiiden jag pratat om var faktiskt inte så mycket senaste tiden, det var ganska länge sedan eftersom jag fick magsjuka :(
Men de sista två eller tre dagerna har jag åkt skidor med Anna-Klara i lofsdalen :)

Kommentarer
Postat av: Embla

Hej bæsta!

Nej det ær inte jag som ritat dom. Jag ær rætt sæker på att man kan klicka på bilden før att komma till konstnæren.

Puss!

2011-03-21 @ 10:50:36
URL: http://stenkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0