Two-Headed boy

Åh jag älskar den låten.
Jag har så mycket jag vill skriva.Först och främst har jag varit i stockholm och firat nyår med käraste Ninia.
På nyårs afton var vi fina i vitt glitter, hennes två lile bröder trodde vi var monster. Men själv tyckte jag att vi var riktigt stiliga.Vi gick till hennes moster och åt maräng swiss..jag vet inte ens om det heter så.Vi kollade också på en massor på fin film, Som resan till melinia och fight club. När jag skulle åka hem var det inte lika trevligt...då var jag ledsen, plus att jag hade köpt en festis...Men den kunde jag inte öppna på hela resan...4 timmar tåg och 2 timmar buss.Kul. När jag kom hem väntade ett paket till mig hos anna klara ...för det hade hon sagt,Det var "Rädda joppe" åh vad jag älskar den...Men i bland värkar det som att ola vill bli av med joppe, Och introt sen, hjärtskärande. Måste gömma mig under täcket varje gång. och så har jag köpt nya shorts och en fin jacka, Men det kanske inte det mest viktigase att veta..men ja. Nu har jag inga bilder för jag kan inte hitta laddaren till min kamera, och jag vill inte visa några fulacam bilder.Jag vill ju åka till litauen med dig Ninia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0